donderdag 25 oktober 2018

Communicatie

Welkom bij Marktplaats. Waarmee kan ik je helpen?
     Mijn postcode wordt niet herkend, hoe is dit mogelijk? Wij wonen hier al ruim 25 jaar, zo oud is deze postcode dus al.
     Ik snap niet echt wat je bedoelt. Kun je je vraag anders verwoorden?
Veel anders is niet mogelijk. Mijn postcode wordt niet herkend.
     Klopt het dat je postcode niet wordt geaccepteerd?
Ja, dat klopt.
     Wat vervelend dat je postcode niet lijkt te werken. Wil je misschien een advertentie plaatsen met een buitenlandse postcode?
     Nee
Hmm, het kan dan zijn dat je postcode nog niet is uitgegeven. Wij gebruiken postcodes van een derde partij. Als we je postcode nog niet herkennen, kun je het beste kiezen voor een postcode van een wijk bij jou in de buurt. Is er nog iets anders wat ik voor je kan doen?
     Ik woon hier 25 jaar, zo oud is mijn postcode dus al. Waarom zou deze niet herkend worden?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Kun je je vraag anders verwoorden?
     Mijn postcode is al jaren geleden uitgegeven. 
Ik begrijp het niet helemaal. Wil je contact opnemen met mijn collega's?
     Ja, graag. Dit leidt nergens naar.
Ik wil je graag helpen met je vraag of opmerking. Misschien kan ik je een antwoord geven en anders zullen we samen even een mail opstellen naar mijn collega's. Waarover wil je contact opnemen?
     Ik wil graag iemand spreken.
Je kunt via mij een bericht achterlaten voor de klantenservice van Marktplaats. Ik stel je eerst enkele vragen. Daarna noteer ik je vraag of opmerking. Wat is je naam?
     Ik wil iemand spreken. Iets met een telefoonnummer, hebben jullie dat?
Wat is je e-mailadres?
     Ik wil iemand spreken.
Wil je contact opnemen met Marktplaats?
     Ja
Ik wil je graag helpen met je vraag of opmerking. Misschien kan ik je een antwoord geven en anders zullen we samen even een mail opstellen naar mijn collega's. Waarover wil je contact opnemen?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Less is more

Zo'n beetje elk bedrijf in ons land heeft vacatures. Dat is op zich geen opzienbarend nieuws, maar wat bijzonder is, is dat er meer vaca...